Direktlänk till inlägg 3 maj 2006

Stackas liten

Av camilla persson - 3 maj 2006 08:42

Hittade en gamal text från förra året när jag läste text BStackas litenHär om dagen när jag tryckte på tv:n två minuter över tolv hörde jag ett högt stönande, jag visste precis vad som väntade mig.I högra hörnet av den svarta skinnsoffan låg min fru och sov.För att stönandet inte skulle väcka henne sänkte jag volymen med jämna mellan rum.Jag sjönk sen sakta ner i den svarta skinnsoffan. Som varje kväll efter klockan tolv hade inte denna kväll blivit så mycket annorlunda om inte min dotter kommit in i rummet precis när en vit stråle sprutat ut från mitt nedre organ.Min dotter kollade förvånande på mig med sina blåa ögon fnissade lite lätt och sprang där ifrån.”En blyg sjuttonåring klev in i sina föräldrars sovrum helt oväntade om att föräldrarna låg där helt nakna och mer eller mindre stönade ut groteska ord efter groteska ord. Helt förstummad sprang den blyga sjuttonåringen utifrån sina föräldrars sovrum. Fortfarande kan han höra orden som dom stönade, sjuttonåringen var jag.”Kommer Ellen fara lika illa av denna händelse som jag gjorde?Dagen därpå vid matbordet var allt som vanligt. Ellen satt där gurglandes, jag tänkte vilken tur att ungen inte kan prata.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla persson - 26 september 2006 09:40

Nu är det länge sedan jag skrev i min blogg. JAg har slutat Gymnasiet. kommit in på GAmleby folkhögskola / sömnad. Har gått iskolan lite mer än en månad och alla i klassen är underbara. skriver mer när jag ahr tid....

Av camilla persson - 21 maj 2006 21:38

Snart är gymnasie tiden slut och livet blir allt allvarligare, jag kommer sakna bryddarna som betytt så otroligt mycket för mig mer än vad dom själv tror. ni är pärlor....

Av camilla persson - 16 maj 2006 12:28

rawrrrr

Av camilla persson - 16 maj 2006 12:28

rawrrrr

Av camilla persson - 13 maj 2006 14:38

Idag har jag hunnit fastnat i den enda affären som är rolig hemma hos mamma och pappa och den är det omöjligt att få ut mig i från kolla bara vad jag köpte: En väska, 2 öronhängen och 2 skärp. Har även träffat gamla bekanta och vänner.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards